2024 is het jaar van onze postcode. En dat gaan we vieren in de Planetenwijk!

Er is een feestcommissie in de maak met je goede vrienden uit de buurt: Wijkraad Planetenwijk, buurtinitiatief De Groene Planeet en de sportverenigingen in de Planetenwijk.

U kunt de feestcommissie bereiken op: +31623007225 voor aanmelden voor de sportactiviteiten (zie hieronder) of als u zelf iets wilt gaan organiseren en daar graag meer hulp voor wilt. De wijkraad is natuurlijk ook altijd een aanspreekpunt: wijkraadplanetenwijk@gmail.com.

Deze pagina wordt aangevuld met meer informatie en activiteiten, dus neem regelmatig een kijkje!

AGENDA:

• Vrijmarkt in het Burgemeesterskwartier
  • Vrijmarkt op Koningsdag, zaterdag 27 april
  • Zomer in de Zaanen, zaterdag 29 juni
  • Diverse leefstraten in de zomer en septemberborrels in de wijk

Samen gezond bezig

Goede voornemens voor 2024: we nodigen je uit bij de sportverenigingen in onze wijk! Maak samen met je buren een team en doe in de laatste week van juni en de eerste week van juli mee met volleybal, waterpolo, estafettezwemmen en/of voetballen!

Alle aanmeldingen welkom via +31623007225 (SMS en Whatsapp). Nodig je buren uit om mee te doen in jouw team of juist door eigen teams te maken! En als je zelf een idee e/o actie hebt om 2024 mee in te kleuren, dan ben je ook welkom!

Inmiddels zijn de datums en activiteiten definitief bekend. Alle activiteiten zijn voor alle leeftijden geschikt!

• Volleybal, 6-tegen-6
  • Speel samen met je buren, in teams uit alle straten van de Planetenwijk
  • Een competitie voor het 2024-kampioenschap van Planeet & wijk  🙂
  • Vrijdag 21 juni, 19-22 uur
  • Yvonne van Gennip sporthal (Sportweg)

• Waterpolo, minicompetitie (5-tegen-5)
  • Een minicompetitie om kennis te maken met waterpolo, in ca. 10-15 minuten per duel
  • Leer en speel samen met je buren deze watersport en maak kans op de eer!
  • Woensdag 26 juni, 16-18 uur
  • Donderdag 4 juli, 17-19 uur
  • Zwembad De Planeet (Planetenlaan)

• Estafettezwemmen (4 per team)
  • Om de beurt zwemmen de deelnemers zo snel mogelijk heen en weer, in estafette
  • Welk team zwemt samen de meeste banen, binnen de tijd?!
  • Donderdag 27 juni, 16-18 uur
  • Woensdag 3 juli, 17-19 uur
  • Zwembad De Planeet (Planetenlaan)

• Voetbal (7-tegen-7)